Nem lehet pontosan tudni, hogy az eredményes marketing miatt, vagy a valós fogyasztói igények hatására, de egyre több csomagolásmentes bolt található hazánkban is. Folyamatosan növekszik a környezettudatos felhasználók száma, ez tény. Ma trendi tudatosnak lenni, az eredményes marketing pedig segít abban, hogy még ahhoz is eljusson a legújabb környezet kímélő megoldások híre, aki korábban még a szemetét sem gyűjtötte szelektíven. Eddig élelmiszereket, mint például lisztet, cukrot, magokat, olajokat tudtunk javarészt csomagolásmentesen beszerezni. 2020-ban azonban egyre több kozmetikai cég is nyitni készül ez irányba. A kozmetikai ipar szakértői szerint a jövő az újrahasznosítható csomagolási innovációkban van. Teszt üzemben már több helyen működnek azok a megoldások, ahol kimérve tudjuk megvenni a szükséges sampont, balzsamot, testápolót és tusfürdőt. A fogasztók pedig kedvelik azokat a márkákat, akikfelelősségteljesen lépnek fel a fenntarthatóság érdekében.Az eredményes marketing a cégeknek segíthet abban, hogy a hezitálókat is meggyőzze arról, közös érdekünk, hogy ezek a megoldások széles körben is elterjedjenek, divatossá és közkedvelté váljanak.Az eredményes marketing megfelelő tájékoztatást ad a felhasználóknak a legújabb újrahasznosítható csomagolási innovációkról és hogy hol, milyen márkáktól és cégektől szerezhetnek be ilyen termékeket.