Elemzés a siker és fennmaradás kulcsa?

Szolgáltatás

A marketing szakemberek egyetértenek abban, hogy az elemzés nélkülözhetetlen a jó marketinghez. És valóban, az online ügynökség is minimum havonta készít elemzési riportokat megbízóik számára. Ez mindkét fél számára fontos dokumentum. Egyrészt, mert az online marketing ügynökség igazolni tudja, hogy milyen számokat produkált egy- egy aktivitás, hogyan futottak a hirdetések, hány látogatót sikerült mondjuk a honlapra, webáruházba terelni, ebből mennyi lett a vásárló. Hogyan alakult a követői bázis, mely tartalmak teljesítettek a legjobban. Egyszóval kijelöli és meghatározza azt az irányt, ami mentén haladni kell tovább. Egy online marketing ügynökség sem mindenható és sokan elfelejtik ezt. Mert lehet, hogy az online ügynökség a legjobb tudása és meglévő tapasztalatai alapján végzi a munkáját, de még ők sem tudják előre megjósolni, hogy felüti fejét egy világjárvány, vagy egy aggasztó háború. Mert a külső tényezők, így, vagy úgy, de mind hatással vannak az emberekre. Egyik napról a másikra megváltozhatják az érdeklődés fókuszát, az online tartalomfogyasztás alakulását, az egyes platformokon eltöltött időt és még hosszan sorolhatnánk. Ilyen esetben az elemzés életmentő lehet. minél hamarabb észrevesszük, hogy valami nem stimmel, annál gyorsabban tudunk módosítani, irányt változtatni, újra tervezni.