Mérni kell? Mérni kell!

Szolgáltatás

Aki az online térben szeretne egyről a kettőre jutni, annak érdemes megfogadnia a digitális reklámügynökség egyik elsőszámú szabályát, miszerint mindent mérni kell! Sajnos ez egy olyan kötelező rossz, amit nem lehet megkerülni. De érdemesebb a fejünkben is helyre tenni a dolgokat és nem rosszként gondolni a mérés és elemzés folyamatára, hanem mint egy olyan tevékenységre, ami segíthet abban, hogy még jobbak legyünk és nagyobb sikereket érjünk el. És ha a szívünkre tesszük a kezünket, naná, hogy mindannyian erre vágyunk! A reklámügynökség szerint a magyar vállalkozások zöme még nem él például az ingyenes Google Analytics lehetőségével, vagy nem megfelelően, rendszeresen használja azt. A digitális reklámügynökség azonban az adatok elemzésében is a segítségünkre lehet, amiket a Google Analytics tárol és összegyűjt. Viszont az eredményeket már mindenképpen közösen kell kiértékelnünk, a végső konklúzió meghozatalát és az irány meghatározását nem testálhatjuk át másra. A reklámügynökség számára is nagy segítséget nyújtanak ezek az adatok, hiszen a marketinget és a hirdetéseket, kampányokat is ezek alapján tudják finom hangolni, hogy még sikeresebbek legyenek a megbízóik számára.